Jeg heter Tori, jobber som økonom i Norges Idrettsforbund og har spilt basket både nasjonalt og internasjonalt i 25 år. Ved siden av idretten er hund min store hobby, og det jeg bruker resten av fritiden min til. Min første hund var rhodesian ridgeback Mio, som lærte meg utrolig mye om å trene hund – og ikke minst at jeg syns hundetrening er utrolig moro!
I dag har jeg jaktgolden Storm (f. 2020) som trener og konkurrerer i bruks, lydighet, rallylydighet og smeller, og jaktlabrador Bris (f. 2026).
Som trener i idretten har jeg opplevd gleden ved å hjelpe andre til å mestre nye ting, og det er det samme jeg ønsker som instruktør. Jeg er opptatt av at treningen skal oppleves positiv for både hund og fører, og at begge parter opplever mestring og fremgang.
Håper vi sees på kurs!